2012, snart slut

Det här året har det varit mycket upp och ner i stort sätt hela tiden, det vackraste jag va med om va att jag blev mamma till en underbar liten prinsessa. Början av -12 va jag hög gravid och mådde i stort sätt hela tiden helt underbart, flyttade även hem ifrån för första gången i januari till Amelias pappa. Den 16 mars kom vår prinsessa och då började allting, mamma livet och att jag växte som människa. Klagar inte ett dugg, för har fått vara med om så mycket saker. Att se ett barn växa upp och utvecklas är otroligt vackert. Mellan det att  jag flyttade hem ifrån till sommaren då jag flyttade hem igen har varit mycket upp och ner mellan mig och Amelias pappa, till slut förstod väl både att det här funkade inte och jag satte nu ett stopp. Orkade inte hela tiden hålla på som vi gjorde och mest för att tänka på Amelia, hon ska inte behöva växa upp med föräldrar som bråkar.
Här hos mamma har vi det kanon bra och jag vill tacka alla som har varit med under det här året och som har hjälpt till så mycket när det har varit något. Även tacka Anna att hon vill ha henne varannan helg för att Amelia ska få leka med kusinerna och familjen. Riktigt skönt att veta att hon kan göra annat än att alltid se sin tjatiga mamma haha. Mycket mer än så har nog inte hänt under det här året, mer än att jag har fått spendera det med dom bästa. Hoppas på ett till bra år, då även Amelia snart fyller 1 år. Då hon ska få sin födelsedagstårta (som går inom familjen).  Imorn kör vi på en grym kväll, jag och Clara :) 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad fint <3 nu vart jag nästan tårögd ;-)
Jag/vi är så glada att ha lilla snutta varannan helg.
Det är såååå kul och mysigt <3
Har henne såååå gärna ;-) du har en sån fin tjej <3

2012-12-30 @ 23:29:47
Postat av: Anna

Jag kommer ihåg när jag bakade din 1års tårta till dig ;-)
Känns inte som så länge sen.. Men det är det ju, hihi ;-)

Svar: Snart 17 år sedan, det går fort :)
patricia rosén

2012-12-30 @ 23:37:01
Postat av: Anna

Jaaa det går så fort.. Jag får väl ta och baka en 18års tårta till dig i februari ;-) hihi

Svar: det tycker jag, som jag kan sitta o kladda med :D haha
patricia rosén

2012-12-31 @ 00:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: