Julafton på våren?

Julkänslan finns inte hos mig, har mer vårkänslor. Vart tog all snö vägen? Vi som ville ha de på backen till jul iaf! 

Imorgon ska jag och Amelia först fira hemma hos mamma och sedan beger vi oss hem till Hannes för lite firande och julklappsspel där, kommer bli en rolig jul. 

Just nu sitter vi och spelar Bingolotto & Amelia leker äntligen själv utan all gnäll som har varit sen början av programmet. 

Nu när de är en stund kvar till nästa spel så ska jag passa på att fixa till håret lite grann tills imorgon ! 
Hoppas ni andra får en kanon jul med god mat och julklapp/ar. 
Kan även säga att jag hat blivit lite fattigare efter dagens handling, men glädjen i amelias ögon slår allting så de är det värt, även till de andra ! :) 

God jul! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: